vrijdag 29 mei 2015

Steptember


Jarenlang hebben we met de jongens de avondvierdaagse gelopen. Romy is een enkele keer mee geweest in de buggy, maar leuk vond ze dat nooit. Ik had gehoopt nu ze een goede rolstoel heeft, en nu er steeds meer klasgenootjes van haar meedoen, Romy bij zou draaien. Maar helaas, Romy wil het echt niet. Ze vindt het helemaal niet leuk , en ze vindt dat ze er dan niet echt bij hoort. Wie weet, over een paar jaar....

Maar nu kreeg ik van de week een mailtje binnen over Steptember. Steptember is een actie waarbij mensen de hele maand september 10.000 stappen per dag moeten zetten. Niet alleen lopend , maar ook allerlei andere activiteiten kunnen omgezet worden naar stappen. Met een groepje van minstens 4  kan je meedoen. Door middel van sponsorwerving is het de bedoeling zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek en ondersteuning voor mensen met cerebrale parese.

 Dit is wel leuk om aan mee te doen! Voor Romy lijkt me 10.000 stappen per dag nog wel iets te hoog gegrepen. Maar samen met mij moet dat wel lukken.

Vandaar hier mijn oproepje:
Wie heeft er zin om mee te doen in ons team?
Wie heeft er zin om ons te sponsoren?

Voor extra info kijk vooral even het animatiefilmpje op de site www.steptember.nl  

1 opmerking:

  1. Ansie, wat een goed en leuk initiatief, ik sponsor jullie zeker! X Nessie

    BeantwoordenVerwijderen