dinsdag 20 januari 2015

Klaar voor vertrek

Alles is ingepakt en staat klaar voor vertrek. We zijn er klaar voor! Romy ligt heerlijk tevreden te slapen. Ze is super relaxed. Totaal niet gespannen. Je zou haast denken dat ze het niet beseft, maar dat doet ze donders goed. "Het is gewoon nodig hè mama. En het lijkt nu net een beetje of we naar een hotel gaan!" . Dat komt natuurlijk omdat ik echt een koffer heb ingepakt, maar verder vind ik de vergelijking toch niet echt opgaan..
Wel heeft ze de afgelopen drie dagen als een feestje beschouwd, we hebben zoveel visite met kadootjes voor in het ziekenhuis gehad. En we gingen met de hele familie naar de bioscoop ( jaja de grote stoere broers gingen mee naar meeskees! ).
"Ik lijk wel jarig!" Riep Romy telkens. Ik hoop dat ons meisje deze positiviteit volhoudt, en mocht het even wat minder worden , dan is dat ook heel begrijpelijk. Daarom voor de zekerheid nog maar een tasje mee met voor elke dag een klein kadootje...




                                                        nog even een dikke knuffel!!!

3 opmerkingen:

  1. Heel veel succes en sterkte lieve Romy!
    Je bent een grote stoere meid hoor!
    Dikke kus, Tobias, Lian, Duncan, Jackie en Dean! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Romy,
      ik zal je missen, hopelijk ben je snel weer op school!
      Veel beterschap!
      Liefs Luna B uit je klas

      Verwijderen
  2. heel veel sterkte en succes allerliefste Romy! je kunt t ! ik zal heel veel aan je denken. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lisa

    BeantwoordenVerwijderen